Marketing z pohledu agentury
Tématem práce je marketing z pohledu agentury. Cílem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit prodejnost daného produktu. V teoretické části závěrečné práce, jsou vymezeny základní pojmy marketingu. Praktická část se zabývá tvorbou reklamní kampaně pro společnost Puma, která obsahuje stanovené cíle reklamní kampaně, vyhodnocení cílové skupiny, dotazníkové šetření, rozpočtové položky, výběr média, časový harmonogram kampaně a její následné vyhodnocení.
Zadání práce
Cíl práce: Cílem mé bakalářské práce je popsat tvorbu marketingové kampaně z pohledu marketingové agentury MKMA s.r.o.
Použitá metodologie: Rešerše odborné literatury, marketingový výzkum (dotazování), analýza trhu.
Osnova:
Úvod
1. Marketing
2. Marketing z pohledu agentury
3. Agentura MKMA s.r.o
Závěr
Použitá literatura
Zdroje:
1.ČESKÁ MARKETINGOVÁ SPOLEČNOST. CMS [online]. [cit. 28.4.2020]. Dostupné na: https://www.cms-cma.cz/
2.Bc. DEMELOVÁ, H. Analýza marketingové komunikace vybraného podniku, 2015. Masarykova univerzita Brno, fakulta ekonomicko-správní, diplomová práce. 69 pp.
3.FORET M. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 488pp. ISBN 978-80-251-3432-0.
4.KANTOROVÁ, K. Marketingový mix. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. 88 pp. ISBN 80-7042-237-8.
5.KUČEROVÁ, H. Analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o., 2012. Univerzita Pardubice, fakulta ekonomicko-správní, bakalářská práce. 60 pp.
6.KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. ISBN isbn80-7261-010-4.