Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy
Ročníková práce se bude věnovat pozorováním sociálních sítí v marketingové komunikaci ve vybrané firmě. Teoretická část práce se zabývá významem marketingu, marketingové komunikace a sociálních sítí. Druhá část se zaměří se na to, jaký vliv mají sociální sítě vybrané společnosti Siweco s.r.o. na jejich zákazníky a sledující. V poslední kapitole bude popsán návrh řešení pro zlepšení jejich sociálních sítí. Cílem práce je zmapovat aktivitu a prezenci firmy na sociálních sítích. Identifikovat slabá a silná místa v online komunikaci firmy. Provést doporučení na případné zlepšení porovnáním s konkurencí.
Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy
Cílem ročníkové práce je zmapovat aktivitu a prezenci firmy na sociálních sítích. Identifikovat slabá a silná místa v online komunikaci firmy. Provést doporučení na případné zlepšení porovnáním s konkurencí.
Použité metody: Uživatelské testování – kvalitativní metoda výzkumu
Struktura práce:
1. Cíl a metodika práce
2. Teoretická část – marketingová komunikace, sociální sítě
3. Praktická část – uživatelské testování
4. Vyhodnocení
5. Závěr