Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy

Ročníková práce se bude věnovat pozorováním sociálních sítí v marketingové komunikaci ve vybrané firmě. Teoretická část práce se zabývá významem marketingu, marketingové komunikace a sociálních sítí. Druhá část se zaměří se na to, jaký vliv mají sociální sítě vybrané společnosti Siweco s.r.o. na jejich zákazníky a sledující. V poslední kapitole bude popsán návrh řešení pro zlepšení jejich sociálních sítí. Cílem práce je zmapovat aktivitu a prezenci firmy na sociálních sítích. Identifikovat slabá a silná místa v online komunikaci firmy. Provést doporučení na případné zlepšení porovnáním s konkurencí.

Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy

Cílem ročníkové práce je zmapovat aktivitu a prezenci firmy na sociálních sítích. Identifikovat slabá a silná místa v online komunikaci firmy. Provést doporučení na případné zlepšení porovnáním s konkurencí.

Použité metody: Uživatelské testování – kvalitativní metoda výzkumu

Struktura práce:

1. Cíl a metodika práce

2. Teoretická část – marketingová komunikace, sociální sítě

3. Praktická část – uživatelské testování

4. Vyhodnocení

5. Závěr

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info