Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku
Ročníková práce se zaměřuje na vnímání marketingové komunikace a sociální sítě vybraného podniku. Teoretická část se soustředí na informace o marketingové komunikaci a sociálních sítích obecně. V praktické části je rozebírán podnik, jeho sociální sítě, jejich dosah a provedený výzkum formou dotazníku, zaměřený na marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku. Poté jsou navrhována možná zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítí.
Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku
Cílem ročníkové práce je analyzovat využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení.
Zásady pro vypracování práce: Analýza, syntéza, indukce, dedukce, metody popisné statistiky
1. Úvod
2. Teoretická východiska řešené problematiky
- 2.1 Marketingová komunikace jako pilíř konkurenční výhody firmy
- 2.2 Sociální sítě jako nové prostředí pro marketingovou komunikaci
3. Průzkum vnímání marketingové komunikace
- 3.1 Charakteristika vybrané firmy
- 3.2 Vlastní průzkum