Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku

Ročníková práce se zaměřuje na vnímání marketingové komunikace a sociální sítě vybraného podniku. Teoretická část se soustředí na informace o marketingové komunikaci a sociálních sítích obecně. V praktické části je rozebírán podnik, jeho sociální sítě, jejich dosah a provedený výzkum formou dotazníku, zaměřený na marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku. Poté jsou navrhována možná zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítí.

Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku

Cílem ročníkové práce je analyzovat využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení.

Zásady pro vypracování práce: Analýza, syntéza, indukce, dedukce, metody popisné statistiky

1. Úvod

2. Teoretická východiska řešené problematiky

  • 2.1 Marketingová komunikace jako pilíř konkurenční výhody firmy
  • 2.2 Sociální sítě jako nové prostředí pro marketingovou komunikaci

3. Průzkum vnímání marketingové komunikace

  • 3.1 Charakteristika vybrané firmy
  • 3.2 Vlastní průzkum

4. Návrhy a doporučení pro praxi

5. Závěr

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info