Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Reklama na sociálních sítích

Ročníková práce se zabývá problematikou reklamy na sociálních sítích. Má za cíl představit a ukázat reklamy na nejznámějších z nich. Dále posoudit vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.

Reklama na sociálních sítích

Cílem ročníkové práce je analýza problematiky reklamy na sociálních sítích. Představení a ukázka reklam na nejznámějších z nich. Posouzení vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.

Použité metody: rešerše odborné literatury, obsahová analýza, marketingový výzkum (dotazníkové šetření), analýza dat.

Osnova:

  1. Marketing
  2. Marketingová komunikace
  3. Online marketing
  4. Sociální sítě
  5. Marketingový výzkum
  6. Analýza reklamy na sociálních sítích
  7. Závěr
  8. Použitá literatura
  9. Přílohy

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info