Reklama na sociálních sítích
Ročníková práce se zabývá problematikou reklamy na sociálních sítích. Má za cíl představit a ukázat reklamy na nejznámějších z nich. Dále posoudit vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.
Reklama na sociálních sítích
Cílem ročníkové práce je analýza problematiky reklamy na sociálních sítích. Představení a ukázka reklam na nejznámějších z nich. Posouzení vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.
Použité metody: rešerše odborné literatury, obsahová analýza, marketingový výzkum (dotazníkové šetření), analýza dat.
Osnova:
- Marketing
- Marketingová komunikace
- Online marketing
- Sociální sítě
- Marketingový výzkum
- Analýza reklamy na sociálních sítích
- Závěr
- Použitá literatura
- Přílohy