Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani
Diplomová práce řeší problematiku volby optimálních marketingových kanálů pro kampaň menší začínající firmy. Po vymezení všech pojmů a jejím podložení na základě odborných zdrojů je v práci navržen rozhodovací algoritmus, který pomocí dotazníku pomůže najít nejlepší shodu pro vhodné marketingové kanály. V práci jsou popsány mechanismy tohoto algoritmu, jednotlivá kritéria a jejich zdůvodnění pro dílčí varianty. K vyhodnocení výsledků je přidáno doporučení pro další vedení kampaně a vyhodnocení rozhodovacích mechanismů. V závěru práce jsou nastíněna možná úskalí algoritmu a možnosti dalšího rozšíření.
Zadání práce
Cíl práce
Cílem práce je analyzovat rozhodovací algoritmy, vyhodnotit všechny možnosti konkrétní marketingové kampaně, a využít rozhodovací algoritmy pro volbu nejlepšího způsobu vedení této kampaně.
Struktura
Úvod (cíl, metody práce)
Rozhodovací algoritmy
Problematika navrhované kampaně
Uplatnění vybraných rozhodovacích algoritmů pro navrhovanou kampaň
Vyhodnocení výsledků a doporučení pro praxi
Závěr
Metody práce
Studium literatury
Analýza variant
Využití rozhodovacích algoritmů