Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani

Diplomová práce řeší problematiku volby optimálních marketingových kanálů pro kampaň menší začínající firmy. Po vymezení všech pojmů a jejím podložení na základě odborných zdrojů je v práci navržen rozhodovací algoritmus, který pomocí dotazníku pomůže najít nejlepší shodu pro vhodné marketingové kanály. V práci jsou popsány mechanismy tohoto algoritmu, jednotlivá kritéria a jejich zdůvodnění pro dílčí varianty. K vyhodnocení výsledků je přidáno doporučení pro další vedení kampaně a vyhodnocení rozhodovacích mechanismů. V závěru práce jsou nastíněna možná úskalí algoritmu a možnosti dalšího rozšíření.

Zadání práce

Cíl práce

Cílem práce je analyzovat rozhodovací algoritmy, vyhodnotit všechny možnosti konkrétní marketingové kampaně, a využít rozhodovací algoritmy pro volbu nejlepšího způsobu vedení této kampaně.

Struktura

Úvod (cíl, metody práce)

Rozhodovací algoritmy

Problematika navrhované kampaně

Uplatnění vybraných rozhodovacích algoritmů pro navrhovanou kampaň

Vyhodnocení výsledků a doporučení pro praxi

Závěr

Metody práce

Studium literatury

Analýza variant

Využití rozhodovacích algoritmů

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info