Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics

Cílem diplomové práce bylo charakterizovat webovou analytiku, analyzovat sofrwarové nástroje pro webovou analytiku a pomocí nástroje Google Analytics následně vytvořit případovou studii s využitím údajů o webové návštěvnosti konkrétní firmy. Důležitou součástí práce je teoretický rámec objasňující oblast digitálního marketingu a webové analytiky včetně klíčových slov a charakteristiky sofrwarových nástrojů pro webovou analytiku. Případová studie popisuje práci s nástrojem Google Analytics a vyhodnocování marketingových kampaní z různých hledisek na příkladu dat konkrétní firmy. Cenným přínosem pro mě osobně byla práce s nástrojem Google Analytics, hledání a objasňování souvislostí mezi jednotlivými metrikami a pochopení důležitosti webové analytiky pro úspěšnost každé firmy.

Zadání práce

Metody: analýza literatury a případová studie

Cíl práce: Cílem diplomové práce je vytvořit případovou studii využití nástrojů webové analytiky Google Analytics (GA) pro potřeby marketingu. Studie využije údaje o webové návštěvnosti konkrétní firmy.

Úvod

1. Vymezení základních pojmů v předmětné části.

2. Srovnávací analýza softwarových nástrojů určených pro webovou analytiku.

Analýza možností jednotlivých nástrojů Google Analytics v marketingu.

3. Případová studie využití nástrojů Google Analytics (GA).

Studie využije údaje o webové návštěvnosti konkrétní firmy.

Závěr

Detailní informace

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info