Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Cílem diplomové práce bylo charakterizovat webovou analytiku, analyzovat sofrwarové nástroje pro webovou analytiku a pomocí nástroje Google Analytics následně vytvořit případovou studii s využitím údajů o webové návštěvnosti konkrétní firmy. Důležitou součástí práce je teoretický rámec objasňující oblast digitálního marketingu a webové analytiky včetně klíčových slov a charakteristiky sofrwarových nástrojů pro webovou analytiku. Případová studie popisuje práci s nástrojem Google Analytics a vyhodnocování marketingových kampaní z různých hledisek na příkladu dat konkrétní firmy. Cenným přínosem pro mě osobně byla práce s nástrojem Google Analytics, hledání a objasňování souvislostí mezi jednotlivými metrikami a pochopení důležitosti webové analytiky pro úspěšnost každé firmy.
Zadání práce
Metody: analýza literatury a případová studie
Cíl práce: Cílem diplomové práce je vytvořit případovou studii využití nástrojů webové analytiky Google Analytics (GA) pro potřeby marketingu. Studie využije údaje o webové návštěvnosti konkrétní firmy.
Úvod
1. Vymezení základních pojmů v předmětné části.
2. Srovnávací analýza softwarových nástrojů určených pro webovou analytiku.
Analýza možností jednotlivých nástrojů Google Analytics v marketingu.
3. Případová studie využití nástrojů Google Analytics (GA).
Studie využije údaje o webové návštěvnosti konkrétní firmy.
Závěr