Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit a navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako je marketing, digitální marketing a jeho nástroje, pojem propagace vč. jejich forem. Metodická práce je věnována shrnutí teoretické práce a uvedení metod, které jsou aplikovány v části praktické. V praktické části lze nejprve nalézt představení vybrané společnosti a její charakteristiku. Následně jsou uvedeny typy marketingových nástrojů, které firma využívá. Poté je provedena analýza, její následné zhodnocení a navržení možného zlepšení, čímž jsou splněny cíle bakalářské práce.
Zadání práce
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat, jakou formu digitálního marketingu daná firma využívá, jaké kanály digitální technologií využívá pro komunikaci se svými zákazníky a zda je tato forma efektivní.
Struktura práce
Úvod, cíl, metody práce,
V teoretické části se budu zabývat:
- Pojem média, komunikace
- Pojem marketing, stručný úvod do marketingu
- Pojem a historie digitálního marketingu
- Nástroje digitálního marketingu a jejich charakteristika
- Internet
- Sociální sítě
- Marketing na sociálních sítí a jeho výhody
V praktické části se budu zabývat:
- Analýza výhod a nevýhod digitálních marketingových nástrojů u vybrané firmy
- Dotazníkové šetření zákazníků ohledně komunikace a propagace firmy přes sociální sítě.
Sběr dat provedu pomocí kvalitativní analýzy. Do své práce bych chtěla zakomponovat i dotazníkové šetření, kde zákazníci dané firmy budou odpovídat na otázky týkajících se digitální komunikace a propagace přes sociální sítě.
Vyhodnocení výsledků
Závěr