Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Facebook v marketingové komunikaci firem

Ročníková práce zkoumá využití Facebooku v marketingové komunikaci firmy. Zaměřuje se na vliv sociálních sítí v marketingové komunikaci a na to, jak se sociální sítě dají využít. V teoretické části je práce zaměřena na online marketing a dále na jeho specifickou oblast, jako jsou sociální sítě. Návrh představuje marketingové komunikace s využitím Facebooku.

Facebook v marketingové komunikaci firem

Cílem ročníkové práce je zanalyzovat stávající marketingovou komunikaci firmy.

Metody práce: Deskripce, rozbor, PESTEL analýza, SWOT analýza, dedukce a prognóza

Úvod

1. Teoretická část práce

2. Zvolené metody zpracování

3. Popis firmy

4. Srovnání marketingové komunikace vybraných firem

5. Návrh marketingové komunikace firmy

6. Závěr

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info