Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy
Ročníková práce se zaměřuje na roli a význam sociálních sítí vybrané firmy. Dále se bude věnovat podstatě marketingové komunikace a tomu, jak se s ní prolínají sociální sítě s aktuálními trendy, které v této práci také budou rozebrány. Hlavní částí práce je praktický výzkum, který představí návrh na kvalitnější a efektivnější využívání sociálních sítí vybrané firmy.
Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy
Cílem ročníkové práce je zanalyzovat využívání sociálních sítí v rámci marketingové komunikace vybrané firmy. Dílčím cílem je navrhnout jejich efektivnější využívání pro zvýšení konkurenceschopnosti této firmy.
Metody práce: Deskripce, marketingový výzkum, komparace, SWOT analýza, dedukce, prognóza.
Úvod
1. Teoretická část
2. Zvolené metody zpracování
3. Marketingová komunikace vybrané firmy
4. Zhodnocení výsledků výzkumu
5. Návrh efektivnějšího využívání sociálních sítí vybrané firmy