Analýza vlivu influencerů na malý e-shop
Ročníková práce se pojednává o problematice influencer marketingu. Teoretická část definuje marketing, internetový marketing a influencer marketing. Praktická část práce krátce popisuje eshop, na kterém je prováděna analýza, následně je zpracován dotazník, směřovaný lidem, kteří v minulosti na e-shopu nakoupili. Z vyhodnocených dat je utvořen závěr a vytvořeny návrhy a doporučení, pro další případné začlenění toho nástroje do marketingové komunikace firmy.
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop
Cílem ročníkové práce je analyzovat vliv spolupráce s influencerem na malý e-shop a vyhodnotit efektivitu tohoto marketingového nástroje. Na základě vyhodnocení efektivity bude navrženo doporučení při dalším začlenění daného nástroje do komunikační strategie firmy.
Metodou výzkumu bude analýza zjištěných dat získaných při spolupráci s influencerem a dotazník, kladený zákazníkům, kteří v období spolupráce na e-shopu nakoupili.
Teoretická část
- Internetový marketing se zaměřením na influencery
- Podrobné seznámení s problematikou influencerů
- Zaměření se na aktivitu influencerů v ČR
- Zvolené metody zpracování
- Analýza
- Dotazníkové šetření
Praktická část
- Analýza vlivu influencera na konkrétní e-shop
- Výsledky
- Souhrn získaných výsledků
- Zhodnocení dosaženosti cíle
Závěr
- Cíl práce a jeho dosažení
- Výzkumné otázky a odpovědi na ně
- Charakteristika teoretické části
- Doporučení