Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Analýza vlivu influencerů na malý e-shop

Ročníková práce se pojednává o problematice influencer marketingu. Teoretická část definuje marketing, internetový marketing a influencer marketing. Praktická část práce krátce popisuje eshop, na kterém je prováděna analýza, následně je zpracován dotazník, směřovaný lidem, kteří v minulosti na e-shopu nakoupili. Z vyhodnocených dat je utvořen závěr a vytvořeny návrhy a doporučení, pro další případné začlenění toho nástroje do marketingové komunikace firmy.

Analýza vlivu influencerů na malý e-shop

Cílem ročníkové práce je analyzovat vliv spolupráce s influencerem na malý e-shop a vyhodnotit efektivitu tohoto marketingového nástroje. Na základě vyhodnocení efektivity bude navrženo doporučení při dalším začlenění daného nástroje do komunikační strategie firmy.

Metodou výzkumu bude analýza zjištěných dat získaných při spolupráci s influencerem a dotazník, kladený zákazníkům, kteří v období spolupráce na e-shopu nakoupili.

Teoretická část

  • Internetový marketing se zaměřením na influencery
  • Podrobné seznámení s problematikou influencerů
  • Zaměření se na aktivitu influencerů v ČR
  • Zvolené metody zpracování
  • Analýza
  • Dotazníkové šetření

Praktická část

  • Analýza vlivu influencera na konkrétní e-shop
  • Výsledky
  • Souhrn získaných výsledků
  • Zhodnocení dosaženosti cíle

Závěr

  • Cíl práce a jeho dosažení
  • Výzkumné otázky a odpovědi na ně
  • Charakteristika teoretické části
  • Doporučení

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info