Influenceři a jejich využití v oblasti propagačních kampaní na Instagramu
Ročníková práce se bude zabývat tematikou influencerů - novodobého marketingového fenoménu.
Tento trend marketingové komunikace získává neustále větší oblíbenost u značného množství firem a jejich kampaní v mnoha segmentech.
Influenceři a jejich využití v oblasti propagačních kampaní na Instagramu
Cílem ročníkové práce je rozebrat influencer marketing jako takový a pokusit se popsat propagační kampaně a jak by měly ideálně vypadat. Práce bude rozebírat zpočátku základní pojmy a praktiky marketingu. Navazující kapitoly budou popisovat nové trendy a marketingovou praxi 21. století. Také se bude zabývat uceleným pohledem na influencer marketing a na typy spoluprací, které se nejčastěji používají v propagačních kampaní.
V praktické části budou zpracovány rozhovory přímo s vybranými influencery, které nabízí pohled veřejnosti na aktivity influencerů a značek, které přímo jejich služby využívají. Na závěr jsou zpracovány příklady povedených a nepovedených spoluprací a shrnutí získaných poznatků doplněných o doporučení pro firmy.
Použitá metoda: Rozhovor
1. Úvod a cíl práce
2. Teoretická část
- vymezení základních pojmů; marketing
- sociální sítě a vybrané sociální sítě
- influencer marketing
3. Praktická část
- rozhovory s influencery
- zhodnocení rozhovorů a navržená doporučení pro firmy
- rozebrání úspěšných a neúspěšných kampaní