Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Influenceři a jejich využití v oblasti propagačních kampaní na Instagramu

Ročníková práce se bude zabývat tematikou influencerů - novodobého marketingového fenoménu.

Tento trend marketingové komunikace získává neustále větší oblíbenost u značného množství firem a jejich kampaní v mnoha segmentech.

Influenceři a jejich využití v oblasti propagačních kampaní na Instagramu

Cílem ročníkové práce je rozebrat influencer marketing jako takový a pokusit se popsat propagační kampaně a jak by měly ideálně vypadat. Práce bude rozebírat zpočátku základní pojmy a praktiky marketingu. Navazující kapitoly budou popisovat nové trendy a marketingovou praxi 21. století. Také se bude zabývat uceleným pohledem na influencer marketing a na typy spoluprací, které se nejčastěji používají v propagačních kampaní.

V praktické části budou zpracovány rozhovory přímo s vybranými influencery, které nabízí pohled veřejnosti na aktivity influencerů a značek, které přímo jejich služby využívají. Na závěr jsou zpracovány příklady povedených a nepovedených spoluprací a shrnutí získaných poznatků doplněných o doporučení pro firmy.

Použitá metoda: Rozhovor

1. Úvod a cíl práce

2. Teoretická část

  • vymezení základních pojmů; marketing
  • sociální sítě a vybrané sociální sítě
  • influencer marketing

3. Praktická část

  • rozhovory s influencery
  • zhodnocení rozhovorů a navržená doporučení pro firmy
  • rozebrání úspěšných a neúspěšných kampaní

4. Závěr

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info