Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Cílem ročníkové práce je analyzovat sociální sítě a jejich nástroje k propagaci internetového obchodu. Práce se především zaměřuje na Instagram, Youtube a Facebook. Praktická část popisuje, jak jednotlivé sociální sítě a jejich nástroje využívat pro dosažení nastavených cílů. Práce je především přínosná pro začínající internetové obchody.
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Cílem této ročníkové práce je analyzovat sociální sítě z hlediska možností jejich využití k propagaci e-shopů. Na základě zjištěných informací budou navrženy praktické rady a doporučený postup marketingové propagace pomocí sociálních sítí pro internetové obchody, které plánují začít působit na sociálních sítích.
Ke zpracování budou využity následující metody:
- studium a analýza odborné literatury
- studium a analýza vybraných sociálních sítí (Facebook, Instragram, Youtube)
1. Teoretická část
- Marketing a marketing na internetu
- Sociální sítě a jejich možnost využití k propagaci e-shopu
2. Praktická část
- Analýza vybraných sociálních sítí
- Nástroje sociálních sítí
- Aplikování nástrojů sociálních sítí na vybraný e-shop
3. Praktická doporučení
4. Závěr
- Seznam použité literatury
- Seznam použitých zkratek
- Přílohy