Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu

Cílem ročníkové práce je analyzovat sociální sítě a jejich nástroje k propagaci internetového obchodu. Práce se především zaměřuje na Instagram, Youtube a Facebook. Praktická část popisuje, jak jednotlivé sociální sítě a jejich nástroje využívat pro dosažení nastavených cílů. Práce je především přínosná pro začínající internetové obchody.

Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu

Cílem této ročníkové práce je analyzovat sociální sítě z hlediska možností jejich využití k propagaci e-shopů. Na základě zjištěných informací budou navrženy praktické rady a doporučený postup marketingové propagace pomocí sociálních sítí pro internetové obchody, které plánují začít působit na sociálních sítích.

Ke zpracování budou využity následující metody:

  • studium a analýza odborné literatury
  • studium a analýza vybraných sociálních sítí (Facebook, Instragram, Youtube)

1. Teoretická část

  • Marketing a marketing na internetu
  • Sociální sítě a jejich možnost využití k propagaci e-shopu

2. Praktická část

  • Analýza vybraných sociálních sítí
  • Nástroje sociálních sítí
  • Aplikování nástrojů sociálních sítí na vybraný e-shop

3. Praktická doporučení

4. Závěr

  • Seznam použité literatury
  • Seznam použitých zkratek
  • Přílohy

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info