Porovnání PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik)
Ročníková práce přiblíží využití PPC kampaní v kontextu dalších nástrojů pro marketing v online prostředí.
Ročníková práce přiblíží využití PPC kampaní v kontextu dalších nástrojů pro marketing v online prostředí.
V teoretické části popíše vybrané dostupné možnosti internetového marketingu s bližším zaměřením na pay-per-click reklamu. Práce popíše historii PPC, obecně vysvětlí význam a seznamí s pojmy, které jsou s tímto odvětvím úzce spojeny. Před aplikováním teoretických znalostí v praktické části představí dva konkurenční systémy pro tvorbu pay-per-click reklamy v tuzemském prostředí (Google Ads a Seznam Sklik).
Praktická část po představení a analýze internetového obchodu popíše proces tvorby dvou shodných PPC kampaní s totožnými reklamními sestavami, klíčovými slovy a reklamními inzeráty. Zároveň určí cíle a měřené parametry, které budou sloužit jako základ pro vytváření a vyhodnocování kampaní.
Hlavní záměr práce spočívá v analýze, porovnání a zhodnocení výsledků z provozu PPC kampaní za určité sledované období.
Práce zakončí seznam shrnutí a doporučení pro majitele internetového obchodu dvou shodných kampaní na platformách Google Ads a Seznam Sklik.