Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a jeho online nástroji. Cílem práce je analyzovat efektivnost používaných online nástrojů vybraného online obchodu a navrhnout optimalizaci ke zlepšení jejich efektivnosti. Teoretická část obsahuje poznatky tradičního marketingu propojeného s online marketingem a popisuje online marketingové nástroje. Praktická část je založena na poznatcích teoretické části, ve které je v úvodu charakterizován online obchod, následně je představen předpoklad v metodice práce, další kapitola se věnuje analýze vybraných online nástrojů a jejich návrhu optimalizace. V závěru jsou shrnuty online nástroje, které na základě analýzy bylo potřeba optimalizovat a vedly ke snížení PNO a zvýšení prodeje segmentu sedacích souprav.
Zadání práce
Cílem práce: Cílem bakalářské práce je zhodnocení používaných online marketingových a komunikačních nástrojů v online komunikaci vybrané společnosti vzhledem ke stanoveným cílům společnosti. Následně sestavit návrhy optimalizace online marketingové komunikace. Přínos: Pro naplnění cíle bude realizována analýza současného stavu online marketingové komunikace a posouzení vhodnosti jednotlivých nástrojů. Dále bude realizováno primární marketingové šetření u vybrané cílové skupiny, přičemž závěry šetření pomohou s formulací doporučení a návrhů pro optimalizaci online komunikace. Možná osnova práce:
Úvod
1. Online marketingová komunikace
2. Nástroje online marketingové komunikace
3. Představení společnosti
4. Online marketingové nástroje společnosti
5. Návrh optimalizace online nástrojů
Závěr