Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti

Bakalářská práce se zabývá online marketingem a jeho online nástroji. Cílem práce je analyzovat efektivnost používaných online nástrojů vybraného online obchodu a navrhnout optimalizaci ke zlepšení jejich efektivnosti. Teoretická část obsahuje poznatky tradičního marketingu propojeného s online marketingem a popisuje online marketingové nástroje. Praktická část je založena na poznatcích teoretické části, ve které je v úvodu charakterizován online obchod, následně je představen předpoklad v metodice práce, další kapitola se věnuje analýze vybraných online nástrojů a jejich návrhu optimalizace. V závěru jsou shrnuty online nástroje, které na základě analýzy bylo potřeba optimalizovat a vedly ke snížení PNO a zvýšení prodeje segmentu sedacích souprav.

Zadání práce

Cílem práce: Cílem bakalářské práce je zhodnocení používaných online marketingových a komunikačních nástrojů v online komunikaci vybrané společnosti vzhledem ke stanoveným cílům společnosti. Následně sestavit návrhy optimalizace online marketingové komunikace. Přínos: Pro naplnění cíle bude realizována analýza současného stavu online marketingové komunikace a posouzení vhodnosti jednotlivých nástrojů. Dále bude realizováno primární marketingové šetření u vybrané cílové skupiny, přičemž závěry šetření pomohou s formulací doporučení a návrhů pro optimalizaci online komunikace. Možná osnova práce:

Úvod

1. Online marketingová komunikace

2. Nástroje online marketingové komunikace

3. Představení společnosti

4. Online marketingové nástroje společnosti

5. Návrh optimalizace online nástrojů

Závěr

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info