Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané značce. Teoretická část se zabývá literární rešerší a problematikou marketingové komunikace a jejich progresivních forem. Praktická část je věnovaná představení vybrané značky a následné analýze marketingové komunikace. Druhá část se zabývá vyhodnocením kvantitativního marketingového výzkumu a navržením doporučení pro efektivnější uplatnění marketingové komunikace a zvýšením povědomí o značce. Cíle diplomové práce budou splněny.
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Cílem ročníkové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané značce.
Úvod
1. Teoretická část
- marketingové komunikace a její progresívní formy
2. Analýza
- uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky
3. Marketingový průzkum
- zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
- zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
- zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
- zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
- zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů