Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce

Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané značce. Teoretická část se zabývá literární rešerší a problematikou marketingové komunikace a jejich progresivních forem. Praktická část je věnovaná představení vybrané značky a následné analýze marketingové komunikace. Druhá část se zabývá vyhodnocením kvantitativního marketingového výzkumu a navržením doporučení pro efektivnější uplatnění marketingové komunikace a zvýšením povědomí o značce. Cíle diplomové práce budou splněny.

Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce

Cílem ročníkové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané značce.

Úvod

1. Teoretická část

  • marketingové komunikace a její progresívní formy

2. Analýza

  • uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky

3. Marketingový průzkum

  • zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
  • zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
  • zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
  • zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů
  • zaměřený na vnímání progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky ze strany českých spotřebitelů

4. Návrhy a doporučení

Závěr

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info