Google Analytics a jeho využití v marketingu
Ročníková práce se zabývá tématem webové analytiky. Popisuje službu Google Analytics a způsoby využití v marketingu. Teoretická část vymezuje důležité pojmy týkající se online marketingu včetně webové analytiky a popisuje princip fungování Google Analytics. Druhá část se zaměřuje na nástroje webové analytiky a služby Google Analytics. Závěrečnou částí je případová studie analyzující návštěvnost webu konkrétní firmy.
Google Analytics a jeho využití v marketingu
Cílem ročníkové práce je vytvořit případovou studii využití nástrojů webové analytiky Google Analytics (GA) pro potřeby marketingu. Studie využije údaje o webové návštěvnosti konkrétní firmy.
Úvod
1. TEORIE
- Vymezení základních pojmů v předmětné oblasti
2. ANALYTICKÁ ČÁST
- Porovnávací analýza softwarových nástrojů určených pro webovou analytiku.
- Analýza možností jednotlivých nástrojů Google Analytics (GA) v marketingu.
3. NÁVRHOVĚ-REALIZAČNÍ ČÁST
- Případová studie využití nástrojů Google Analytics (GA).
- Studie využije udaje o webové návštěvnosti konkrétní firmy.