Efektivita nástrojů marketingové komunikace Seznam.cz
Ročníková práce je zaměřená na efektivitu marketingových nástrojů, které nabízí společnost Seznam.cz a.s. a jejich vnímání běžnými uživateli. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a marketingové nástroje. Dále jsou popsány výsledky marketingové kampaně z interních zdrojů. V praktické části práce je představena společnost Seznam.cz. Následně jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, na základě kterých jsou učiněny závěry a doporučení.
Cílem ročníkové práce bude posoudit jednotlivé marketingové nástroje, které nabízí společnost Seznam.cz a následně vyhodnotit ty nejefektivnější.
Popište veškeré aspekty online marketingu. V praktické části se zaměřte zejména na charakteristiku společnosti Seznam.cz, dále také na marketingové nástroje, které společnost nabízí a využívá. V rámci porovnávání jednotlivých nástrojů využijte podložená data, dokazující úspěšnost jednotlivých nástrojů, za určitých podmínek.
Struktura práce:
Úvod a cíl práce
Teorie a základní pojmy
- Porovnání jednotlivých nástrojů a následné vyhodnocení jejich úspěšnosti, na základě doložených dat