Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>

Podkategorie

  • Internetový marketing

    Internetový marketing je marketing, který se odehrává ve specifickém prostředí internetu a vychází ze všech praktik klasického marketingu.

  • Sociální sítě

    Sociální sítě hrají v našich životech stále významnější roli. A to nejen v oblasti zábavy nebo sdílení informací. Významně také ovlivňují to, co, jak a kde nakupujeme. Přestože v ČR objednávání přímo prostřednictvím tohoto zdroje příliš netáhne, jsou sítě významným dodavatelem zákazníků pro e-shopy. Jak prostřednictvím klasické reklamy, tak i díky influencerům.

  • Eshop

Aktivní filtry

Ročníková práce je zaměřená na efektivitu marketingových nástrojů, které nabízí společnost Seznam.cz a.s. a jejich vnímání běžnými uživateli. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a marketingové nástroje. Dále jsou popsány výsledky marketingové kampaně z interních zdrojů. V praktické části práce je představena společnost Seznam.cz. Následně jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, na základě kterých jsou učiněny závěry a doporučení.

Ročníková práce se zabývá problematikou reklamy na sociálních sítích. Má za cíl představit a ukázat reklamy na nejznámějších z nich. Dále posoudit vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.

Cílem ročníkové práce je analyzovat sociální sítě a jejich nástroje k propagaci internetového obchodu. Práce se především zaměřuje na Instagram, Youtube a Facebook. Praktická část popisuje, jak jednotlivé sociální sítě a jejich nástroje využívat pro dosažení nastavených cílů. Práce je především přínosná pro začínající internetové obchody.

Ročníková práce má za úkol seznámit s možnostmi elektronického obchodování. Porovná a přiblíží výhody či nevýhody elektronického obchodu a rozdíly mezi klasickým obchodem a obchodem provozovaným na internetu (e-shopem). Popíše proces elektronického nákupu a možnostmi, jak za tento obchod vhodně zaplatit. Bude se zabývat srovnáním elektronických platebních systémů společností PayPal, PaySec a GoPay. V poslední části se bude zabývat charakteristikou českého zákazníka a jeho nákupními trendy.

Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit a navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako je marketing, digitální marketing a jeho nástroje, pojem propagace vč. jejich forem. Metodická práce je věnována shrnutí teoretické práce a uvedení metod, které jsou aplikovány v části praktické. V praktické části lze nejprve nalézt představení vybrané společnosti a její charakteristiku. Následně jsou uvedeny typy marketingových nástrojů, které firma využívá. Poté je provedena analýza, její následné zhodnocení a navržení možného zlepšení, čímž jsou splněny cíle bakalářské práce.

Ročníková práce se zabývá tématem webové analytiky. Popisuje službu Google Analytics a způsoby využití v marketingu. Teoretická část vymezuje důležité pojmy týkající se online marketingu včetně webové analytiky a popisuje princip fungování Google Analytics. Druhá část se zaměřuje na nástroje webové analytiky a služby Google Analytics. Závěrečnou částí je případová studie analyzující návštěvnost webu konkrétní firmy.

Ročníková práce se bude věnovat pozorováním sociálních sítí v marketingové komunikaci ve vybrané firmě. Teoretická část práce se zabývá významem marketingu, marketingové komunikace a sociálních sítí. Druhá část se zaměří se na to, jaký vliv mají sociální sítě vybrané společnosti Siweco s.r.o. na jejich zákazníky a sledující. V poslední kapitole bude popsán návrh řešení pro zlepšení jejich sociálních sítí. Cílem práce je zmapovat aktivitu a prezenci firmy na sociálních sítích. Identifikovat slabá a silná místa v online komunikaci firmy. Provést doporučení na případné zlepšení porovnáním s konkurencí.

Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané značce. Teoretická část se zabývá literární rešerší a problematikou marketingové komunikace a jejich progresivních forem. Praktická část je věnovaná představení vybrané značky a následné analýze marketingové komunikace. Druhá část se zabývá vyhodnocením kvantitativního marketingového výzkumu a navržením doporučení pro efektivnější uplatnění marketingové komunikace a zvýšením povědomí o značce. Cíle diplomové práce budou splněny.

PrestaShop je efektivní a inovativní řešení elektronického obchodu se všemi funkcemi, které potřebujete k vytvoření internetového obchodu a růstu vašeho podnikání. Ale co když chcete vytvořit nějaké vlastní moduly, abyste něco ukázali na eshopu?

PrestaShop

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely. Více info